راه حل پروتوکل https با استفاده از وی پی ان socks

دوستان عزیز داخل کشور امیدوارم خواب نباشید.ساعت نزدیک 5 صبحه. حتما میدونید که دیکتاتور ها دوباره به اینترنت حمله کردن.اینترنت از صبح برای من دیگه معنایی نداشت.چرا که نه یاهو باز میشه و نه جی میل. کم لطفی برخی ها که فکر میکنند این چنین نیست. با قطعت تمام میگم که این فیلترنیگ شدید ایجاد شده. حتی نرم افزار قدرتمند tor هم دیگه وصل نمیشه چه برسه که صفحه ای رو باز کنه. من کلی حرص خوردم تا این مطالب رو به بالاترین بفرسم. منتها به دلیل لاگین شدن بالاترین با پروتوکل https فقط حرص خوردم و حرص. تا اینکه یه راه حل به نظرم رسید. حتما میدونید که اکثر نرم افزار های رایگان مثل alkasir سایوفون 3 و خیلی دیگر از برنامه ها از کار افتاده و یا به کندی قادرند صفحه ای رو باز کنندتجربه ها بهم ثابت کرده تنها نرم افزاری که در داخل ایران در حال حاضر کار میکنه -Socks هست. در واقعا به زبون ساده تر وی پی ان های تجاری که ساکس 5 و https رو در داخل برنامه ساپورت میکنه. البته نوع غیر تجاری اون هم موجوده. راه حل: این ساکس های تجاری که خریداری میشه دارای یک یوز و پسور انحصاری است. ما زمانی که این برنامه رو نصب میکنیم و یوز و پسور رو در اون قرار میدیم کل محیط ویندوز ما به شکل وی پی ان در میاد. اما نکته ی مهم اینه که وقتی ما از نرم افزار ساکس استفاده میکنیم باید در تنظیمات هر کدوم از مرورگر هایی که استفاده میکنیم ادرس و پورت + یوز و پسورد رو هم باید وارد کنیم. به این صورت از شر فیلترینگ https خلاص میشیم.اگر سوالی بود بگید امیدوارم کمک کرده باشم. زنده باد.

 

 

 

31 پاسخ to “راه حل پروتوکل https با استفاده از وی پی ان socks”

  1. احمد Says:

    اید در تنظیمات هر کدوم از مرورگر هایی که استفاده میکنیم ادرس و پورت + یوز و پسورد رو هم باید وارد کنیم.
    چگونه ؟

  2. Soltan Ghalb Ha Says:

    loftan be doostani ke mishenasid etela resani konid

  3. علی Says:

    این هایی که گفته یعنی چی

  4. امید Says:

    مرسی عالی بود

  5. farzad Says:

    من ساکس 4 دارم ولی یوزر پسورد ازم نخواسته و ندارم
    یاهو و بالاترین و سایتهای فیلتر دیگه رو تونستم برم
    فقط فیسبوک و جیمیلم دیگه نمیتونم برم
    راهی داره؟؟؟

  6. Schnofs Schnofski Says:

    با سپاس فراوان از شما. نوشته‌تون از حد سواد من بالاتر بود. من از socks استفاده می‌کنم و فایرفاکس. چطوری می‌تونم یوزر و پسورد و آدرس و پورت رو بهش معرفی کنم؟

  7. ناشناس Says:

    سلام
    حتی با ساکس هم دسترسی وجود نداره. یاهو و فیسبوک باز نمی شه

  8. naser Says:

    خیلی ممنون بابت مطلبتون٬ میشه لطفا چند تا سرویس تجاری ساکس رو هم معرفی کنید؟
    شما از چه سرویسی استفاده میکنید؟

  9. علي Says:

    من از proxifier استفاده ميكنم ولي باز هم سايت هاي HTTPS رو ياز نميكنه چي كار كنيم؟

  10. ناشناس Says:

    socks هم تعطیل شده فقط https مونده
    اینترنت ملی مراحل تست نهایی رو داره طی میکنه

  11. ali Says:

    من ساکسی رو دارم ولی اگر میشه بگید این تنظیمات رو چجوری باید رو firefox انجام بدم

  12. علي Says:

    تو firefox آدرس و پورت يكي از سرورها رو وارد كردم. يوزر پسورد هم پرسيد زدم. سايت هاي فيلتر ديگه باز ميشن ولي HTTPS باز هم كار نميكنه.

  13. hatef Says:

    face book ke ba yahoo baz mishe uno chi kar konim?
    man socks daram ama fade login nemikone mishe rahnemayi koni?

  14. بهزاد کیرهادی Says:

    با سپاس از زحمت و توضیحاتون ، لطفا بفرمائید چطور باید این نرم افزار رو تهیه کرد و تنظیماتی رو که اشاره کردید توضیح بیشتر بدهید ممنون میشم

  15. peyman Says:

    بابا خدا! بابا خفن! ینی الان جی میل و فیس رو وارد شدم و به اندازه فتح قله ی کلیمانجارو از خلاقیت تو و محصولش لذت بردم، دقیقن داشتم فکر می کردم که من که از ساکس و https استفاده می کنم باید باز کنه که ؟! و راه حل تنظیم مجدد در خود بروسر بود! احتمالن یه دونه ای هنوز!

  16. ابی Says:

    در فایر فاکس جواب نداد

  17. علی نظری Says:

    من که هیچ چی نفهمیدم؟ جزییات بیشتری ارایه کنید.

  18. علی Says:

    من از نرم افزار ساکس استفاده می کنم.
    الان دو روزه همه جا میره ولی سایت هایی که https هستند مثل فیسبوک و جی میل و ایمیل و … هیچ جوره وارد نمی شه!
    چی کار کنم؟

  19. علی Says:

    لطفآ جواب رو همین جا بگذارید چون تو ایمیلم نمی تونم برم!

  20. banoo_tamara Says:

    دوست عزیز می شه زیر دیپلم راهنمایی کنید که از کجا و چه جوری می توان وی پی ان تجاری خریداری کرد؟ چی براش لازمه؟ باید حساب اینترنتی داشته باشیم؟ چطوری اینکارو بکنیم؟ قیمتهاشون در چه حدودی؟ به دلازه؟ آدرس سایتهایی که وی پی ان تجاری از نوعی که می دن چیه؟ خیلی ببخشید که با کم سوادی خودم شمارو به زحمت می اندازم…. اگه نخواستید اینجا توضیح بدید لطفاً ای میل بزنید. ممنون

  21. DaDi Says:

    سلام
    لطفاً تصویری آموزشش رو بگذار یا لینک بده که همه استفاده کنن

  22. Mahdi Says:

    ببخشید، اینا که گفتی یعنی چچچچچچچه؟!!!!!!!!!!!
    دوست عزیز لطفا ساده تر بگویید، چه تنظیماتی را مثلافایر فاکس تغییر یدهیم.
    شاد و پیروز باشید!

  23. مهدی Says:

    از نرم افزار Hotspot shield استفاده کنید.

    • آرش Says:

      درسته نرم افزار Hotspot shield برای من کار کرد البته به جز اون از وی پی ان هم همزمان استفاده کرده بودم نمی دونم به تنهایی هم کار می کنه برای چک کردن ایمیل یا نه

  24. إيران: حجب البريد الإلكتروني · Global Voices الأصوات العالمية Says:

    […] و جميل و هوتميل (بالإنجليزية). قال حس پنهان ساخراً أن الطغاة هاجموا الإنترنت من جديد (بالفارسية)، فحتى Tor و Psiphone3 لا يعملان. Tweet أشار عدد […]

  25. کامران پیروز Says:

    ممنون میشوم کامنتی را که همراه با ایمیلم گذاشته ام بطور کامل از لیست پاسخها حذف کنی. گذاشتن ایمیل در آن کامنت ناشیگری من بود.

بیان دیدگاه