اموزش تصویری بر طرف کردن مشکل https با وی پی ان ساکس

دوستان این توضیحات رو اگر فکر میکنید به درد بخوره به دیگران هم بدید تا استفاده کنند.

خب دوستان من به زبون ساده توضیح میدم همراه با تصویر.

این شکل اصلی برنامه است.

لینک دانلود برنامه از مدیا فایرکلیک کنید

خب دوستان وقتی برنامه رو دانلود کردید و نصب برنامه نیاز داری که با key  داخل پوشه برنامه ریجیستری بشه.

به این شکل توجه کنید

خب نتیجه اش میشه این عکس

حالا پنجره ثبت نرم افزار را ok کنید .

حالا توضیح مهم: ببینید عزیزان ما دو نوع ساکس socks داریم. یک نوع اون تجاریه که باید خریداری کنید. که دارای یک یوز و پسورد هست اختصاصی برای شما.

نوع دیگه ای هم داریم که مجانیه. من پیشنهاد میکنم تجاریش رو خریداری کنید. ( تو اکثر سایت های موسیقی تبلیغ فروشش هست که شما میتونید انلاین خریداری کنید.)

من نیتم اطلاع رسانیه پس معرفی نمیکنم شخصی رو تا خدای نکرده وصله ای بهم چسبیده نشه.امنیت شما رو هم به خطر نمیدازم.

اما یک راهی پیدا کردم که این ادرس و پورت ساکس رو مجانی در اختیارتون بذارم.من تست کردم کار میکنه ولی خب مثل ساکس های تجاری نیست. چون یوز و پسورد اختصاصی نداره.

ادامه توضیحات برنامه:::: در Proxifier از منوی Profile به proxy servers بروید و در پنجره کوچک باز شده روی گزینه add کلیک کنید و مثل تصویر زیر انرا پر کنید و سپس دو پنجره را ok کنید :

توضیح کامل در عکس:

خب دوستان این هم چند ادرس و پورت مجانی برای شما داخل کادر 2 وارد کنید

Address : 62.243.224.180

Port :1080

خب  برای پیدا کردن ادرس و پورت های دیگه به این سایت سر بزنید حتما چیزای به درد بخوری پیدا میکنید

اینجا کلیک کنید

نکته اخر : ببینید دوستان وقتی شما این ادرس و پورت رو تو نرم افزار وارد میکنید هم زمان این ادرس پورت رو باید داخل تنظیمات مرورگرتون (فایرفاکس/کروم/اکسپلوره/اپرا)

هم وارد کنید مثل عکس زیر برای فایرفاکس

خب دیگه تموم شد. میتونید تست کنید و امیداوارم موفق بشید.

نکته اخر: اگر ساکس و یا https تجاری بخرید با وارد کردن پورت و ادرس اختصاصی که خریداری میکنید وقتی همون ادرس و پورت رو تو مرورگر وارد کنید اونجا یوزو و پسورد ازتون میخواد. مطمئن باشید اگر تجاری خرید کنید بدون هیچ گیری از شر این طاعون فیلتر خلاص میشید.

اگر سوالی بود بازم بپرسید.فدا مدا.

عکس ها رو از سایت خوب فری نت استخراج کردم. ازش تشکر میکنم.توضیحاتم فکر کنم خودمونی تر بود.زنده باد

14 پاسخ to “اموزش تصویری بر طرف کردن مشکل https با وی پی ان ساکس”

  1. banoo_tamara Says:

    متشکر از پاسختان.

  2. دانی Says:

    قربون دستت مشکل حل شد

  3. farzad Says:

    الان با ساکس هستم و بالاترین رو باز میکنه ولی فیسبوک و جیمیل رونه!!!

  4. lost Says:

    فرزاد جان این راه حلی که من دادم بیشتر به درد ساکس های تجاری مخوره.یه چیز رو هم در نظر داشته باش اینکه در مناطق مختلف و ساپورتر های مخابراتی و شرکت های ارائه اینترنت با هم فرق میکنه.پیشنهادی که بازم میکنم اینه که از فایرفاکس استفاده کنی. چون من با کروم به مشکل خوردم.

  5. elias22 Says:

    با سلام و درود فراوان
    سایت iranproud دات کام و roozi دات کام به طور کامل دست سپاه پاسداران (سایبری) میباشد ، آنها در آنجا به غیر از شستشوی مغزی جوانان خارج از کشور اجازه کوچکترین اطلاع رسانی در ارتباط با تظاهرات ۲۵ بهمن نمیدهند .
    در آنجا حرف سیاسی و حتا اعتراضی فوری خفه میشود ! این سایت ها فقط تبلیغات جمهوری استبدادی را میکنند و اسمش هم هست که این سایت ها در خارج هستند و ربطی به دولت ندارند !
    از دوستان آزادی خواه درخواست دارم ضمن اطلاع رسانی در هک کردن این سایت ها تلاش کنند .

    به امید آزادی ایران

    iranproud.com IP: 199.19.95.204

    canada

    server: lite speed 85.17.80.194

    php: 5.2.17

    content-lenght:60219

    lea seweb
    amesterdam

    niederlande

    52.35,4,92
    با سلام و درود فراوان
    سایت iranproud دات کام و roozi دات کام به طور کامل دست سپاه پاسداران (سایبری) میباشد ، آنها در آنجا به غیر از شستشوی مغزی جوانان خارج از کشور اجازه کوچکترین اطلاع رسانی در ارتباط با تظاهرات ۲۵ بهمن نمیدهند .
    در آنجا حرف سیاسی و حتا اعتراضی فوری خفه میشود ! این سایت ها فقط تبلیغات جمهوری استبدادی را میکنند و اسمش هم هست که این سایت ها در خارج هستند و ربطی به دولت ندارند !
    از دوستان آزادی خواه درخواست دارم ضمن اطلاع رسانی در هک کردن این سایت ها تلاش کنند .

    به امید آزادی ایران

    iranproud.com IP: 199.19.95.204

    canada

    server: lite speed 85.17.80.194

    php: 5.2.17

    content-lenght:60219

    lea seweb
    amesterdam

    niederlande

    52.35,4,92

  6. hossein Says:

    میتونید از اینجا ساکس و https را بخرید:
    http://www.aria2song.in/static-182.html

  7. آزاد Says:

    دوستان یه درخواست به ایمیل زیر بزنید که مربوط به نهاد مردمی هست براتون وی پی ان رایگان میفرسته. من ماههاست استفاده می کنم و عالیه و بسیار راضیم.
    vpn.nahad@gmail.com
    موفق باشید و پایدار.
    آگاهی تا رهایی

  8. mehrnaz Says:

    واااااااای یه دنیا ممنونم از لطفتون D: دمتون گرررررم، عجب راه حلی دادین ! تا این تنظیمات رو انجام دادم روی ساکس تجاریم، 2ثانیه ای فیس بوک واسم باز شد ! کلی ذوق کردم D: خیلی بامرامید آقا 🙂 خدا خیرتون بده… ایشالا هر گره ای تو زندگیتون دارین مثل الان فیس بوک من زود واستون باز بشه D: ممنونننننننننم D:

  9. alireza Says:

    salam – doste aziz man in barnamaro daram https ham hast ama saitaie https mesle email haro vaz nemikone? rahe hali hast ?
    tejari kahridam.

    • lost Says:

      دوست عزیزم.اگر کامنت دیگران رو بخونی و دوباره اموزش تصویری رو دقیق انجام بدی قطعا فیلترنیگ رو دور میزنی. مجدد سعی کن.

  10. پوریا Says:

    این سایت یکی از بهترین ارائه دهنده خدماته ساکسه..دو ساله مشتریشم..شش ماهه ساکس و یک سالو نیم وی پی ان…الانم ساکس ارائه میده…عالیه..
    سرعتش عالیه و قطعی هم نداشته تا الان…
    http://maya91.com

  11. emrooo Says:

    ??The best way to Facebook??
    1. Easily ?
    2. Speed ??
    3. Security ???

    aval az hame har no filter shekan ya barnameyi ke vase obur az filtering estefade mikonido bebandid !

    vpn ya kolan filter shekana sorato kam mikonan ba in sorate zoghaliye internete ma chera donbale ye rahe behtar vase net gardimun nabashim?!

    ?firefox ro baz konid

    menu—> tools—> add-ons

    samte rast to ghesmate search «anonymox» ro search konid

    ye afzune miyad be hamin esm iconesh «x» nasbesh konid «gozineye install» !

    nasb ke shod firefoxo riset konid (ya bebandido bazesh konin)
    ?khalas?

    hala . . .

    bedune filter shekan, vpn, socks ya har chize digeyi az in address vared beshid

    https://www.facebook.com

    hamishe jelo «http» ye «s» bezarid hale.

    vase inke hichvaght moshkel peyda nakone va nage filtere az to (tanzimate hesabe karbari—-> amniyat—-> ghabeliyate morure amno faal konid) inkar baes mishe hamishe fb ba https va beshe na ba http !!

    tarikhe systemetun ham hamishe tanzim bashe.

  12. majid Says:

    salam man mikham address ip kharidam taghir bedam nemidonin chetor mishe taghir dad ?

بیان دیدگاه