من 4 سال پیش رای ندادم اما به خیابان امدم و ازادی را فریاد زدم اگر روحانی پیروز شد کنار شما خواهم بود

من نه به موسوی رای دادم و نه امروز به روحانی اما 4 سال پیش به خاطر دزدیده شدن رای مردمم به خیابان امدم. فریاد زدم و ازادی را طلب کردم. مرگ بر دیکتاتور گفتم. اگر روحانی پیروز شد انهایی که به او رای دادند و اگر قرار بر این شد به خیابان بیایید حاضرم درکنار شما باشم و فریاد بزنم زندانی سیاسی ازاد باید گردد. اگر همان طور که روحانی سخن از ازادی زندانیان کرد و مدعی ان است که کنار شماست که به او رای دادید بهترین کار امدن به خیابان است تا بگوییم زندانی سیاسی ازاد باید گردد. موسوی و کروبی و رهنورد ازاد باید گردند.

یک پاسخ to “من 4 سال پیش رای ندادم اما به خیابان امدم و ازادی را فریاد زدم اگر روحانی پیروز شد کنار شما خواهم بود”

  1. خس و خاشاک Says:

    میرحسین مظلوم را فراموش نکنیم، درد و رنجی که او مردانه و جانانه چهارسال به جان خرید امروز ثمر میدهد و به یاری ایزد یکتا و همراهی هموطنان عزیز میر حسین ما، کروبی شجاع و تمامی برادران و خواهران دربندمان به زودی به آغوش ملت باز میگردند و در تمامی شادیهایمان یک صدا فریاد میزنیم: زندانی سیاسی آزاد باید گردد…

پاسخی بگذارید

