گزارش یک جنایت دیگر به احمد شهید/ دوستان عزیز خواهش میکنم همکاری کنید

محمد ابراهیمی، زندانی سیاسی محبوس در زندان اوین بر اثر شکنجه در زندان اوین دچار مشکلات حاد شده و به آسایشگاه روانی امین آباد منتقل شد. پدر این زندانی سیاسی با دیدن حال و روز فرزندش در آسایشگاه بیمار شد و بلافاصله در گذشت. با این حال مقامات قضایی ابراهیمی را از آسایشگاه به زندان منتقل کردند و حق شرکت در مراسم تدفین را نیز از او سلب کردند.دوستان عزیز خارج از کشور خواهش میکنم این گزارش را برای احمد شهید ارسال کنید.
جهت تماس با احمد شهید:
nahmed@ohchr.org
srhumanrights@gmail.com
خواهشا همکاری کنید عزیزان

یک پاسخ to “گزارش یک جنایت دیگر به احمد شهید/ دوستان عزیز خواهش میکنم همکاری کنید”

  1. ستاره Says:

    من این تصور و انتظار را دارم که در واقع با اولین و واقعا اولین شکنجه و کشتار فرزندان ارزشمند این مملکت به دست این تازیان وحشی خونخوار ملت ایران بایستی برمیخواست و درسی به این جانوران میداد که از تکرار دومین شکنجه اثری نمیبود . هر گز نخواهد شد که منتظر بمانیم تا اخرین ایرانی نا اگاه و بیسواد و درمانده و وابسته به هر باور و عقیده به اگاهی بالایی برسد تا اصولا چنین ادم کشان روانی به جای از دار اویزان شدن و به مجازات رسیدن حکومت کنند . تک تک ما ایرانی ها در جنایت زندانی کردن این عزیزان تحصیل کرده و اگاه مقصریم . فرد فرد ما همدست این ملاهای بیسواد جانی حرامزاده و وطن فروش هستیم . ما فقط سوی دیگر این بند اسارت به گردن ملت خودمان هستیم . فقط خود ما . هیچ کشور و ملت دیگری در ذلیل بودن ما غیر از نا اگاهی و بی تفاوتی ایرانی مقصر نیست . تصور را دارم که در حقیقت می بایستی

پاسخی بگذارید

