مهدی هاشمی رفسنجانی در پیامی به پدرش گفت:بابا جون بلاخره با این مواضع من ظهور کنم یا در غیبت کبری بمونم؟

اکبر هاشمی بار دیگر ابراز مواضع کرد. به همین دلیل مهدیه بابا طی بیانیه ای به پدر گفت : بلاخره مواضعت چیه! من بیام؟ نیام؟ یه روز میگی مطیع امر رهبری و فقط یه کوچولو اختلاف داریم. روز دیگه میگی سانسور بده و زندانی ها رو ازاد کنیم و…
بابا جون من از اینجا از سرزمین شیطانی و کفر و حقه و نیرنگ لندن میگم احساس خطر میکنما. به جلسه خبرگان چیزی نمونده ها. از من گفتن بودا. فقط جان بابایی تکلیفو معلوم کن که من بلاخره بیام یا نیام.ظهور کنم یا غیبت کنم

پاسخی بگذارید

