هی صادق! تو کی هستی؟ هااااااااا من وجدانت بیدم!

به نقل از منابع خبری صادق لاریجانی قاضی القضات دربار در حرکتی انتحاری با زدن سر خود به کابیت که منجر به بیداری وجدانش شد طی نامه ای به قبله ی عالم خ.ر معظم این خبر را کتبا به او اعلام داشت.متن نامه به دین شرح است:
با درود و سلام و صلوات به محضر شامخ خ.ر
مددذذذله ووووه : با سلام اقا جان خوبی شما؟ گفتم نیام گفتی باید بیای بیضه های اسلام در خطره. گفتم اخه اقا جون پدر زنه رو چیکار کنم
هی منو از اتیش دوزخ میترسونه .گفتی تو بیا با خدا هماهنگه.حالا اقا جون اینا به کنار .از دیشب یکی هی میاد بالای سرم میگه هی صادق من وجدانت بیدم. بدبخت شدم رفت پی کارش.دیدی
گفتم میام تو بازی ولی یار کشی با من.اقا من این سعید مرتضوی رو نمیخواستم. این یارو رییسی هم مال خودت و مجتبی. داداشم گفتم صادق خر نشی یه ایت الله بهت میدن. نرو اینا گولت میزنن .چه خری شدم گوش ندادم به حرفش. اقا جان بنده دیگه کشش ندارم. وجدانم داره دهنم رو صاف میکنه.من 3 تا پیشنهاد دارم قبول؟ خب؟ افرین؟ باشه؟
1- اقا جوون بذار قوه قضاییه من در حد خایه های باقر بمونه :یعنی اینکه بذار ما طلاق و عقد و عروسی جاری کنیم. نهایت هر چند ماه یک بار یه زنای محسنه پرونده دست بگیریم.
2- از من گفتن بود .حواست به این پدر سوخته مجتبی باشه.با این نقدی و طائب همین روزاست شلوارتو در بیارن و رسما خونت رو بریزن.
3- غلط کردم نامه نوشتم. اقا شکر خوردم به خدا
تقصیر پدر زنه بود جان عزیزت.گفت نامه ننویسی طلاق دخترم رو ازت میگیرم.
eeee جان مجتبی پرونده دزدی داداش فاضل رو دیگه بی خیال
تکذیب میکنم.سران فتنه رو محاکمه میکنم.و…….

پاسخی بگذارید

