رمز گشایی از سخنان جناب همیشه مصلحت اقای هاشمی

باز هم جناب هاشمی در افشانی کردند.حرف های تازه ایشان خنده دار .تاسف اور است.و از همه مهمتر پوسیده.بود .از انجا که جناب هاشمی شم قوی در پیش گویی دارند.و از انجا که قبل از انتخابات دود سیاه کودتا را به چشم دیدند. نامه ای به خ.ر معظم فرستادند.و در ادامه….
ما به خ.ر معظم نامه دادیم.که اقا جان دود بلند شده چشمای کور شدت رو باز کن.تقلب نکن.این کوتوله به خاک سیاه می نشونت.هر چند من به زنم گفتم به مردم بگه شورش کنید و بریزید تو خیابون
البته خواست خدا بود که اولترا سورف خ.ر معظم گویا اپدیت نشده بود و ایشون نامه رو ندیدن.خب هر چی باشه دشمنان داره هی مدام فیلتر شکن عوض میکنن.برادرای بسیجی هم فقط بلدن ساندیس بخورن.من تو 14 خرداد به این کوتوله گفتم ادمشو الاغ .ادم دارم 3 سوته این نظام رو کله پا کنه.مهدی رو میفرستم پیش ارش حجازی تو انگلیس پته همه رو بریزه رو ابا برو ابرو داری کن تا یه لقمه هست با هم بخوریم.البته من مخالفم روحانیت کارایی نداره.ببینید ما تو این سی سال یه افتابه هم نساختیم.البته دلیلش تحریم بوده.من گفتم انقدر نگید مرگ بر امریکا.یه مشت احمق خشک مقدس فسیل مثل جنتی یا این یارو کیه مثل هیولا میمونه.اهان احمد خاتمی.هی میگن مرگ بر امریکا.همین خریت ها باعث شده ما نتونیم یه افتابه بسازیم.بعد میگن روحانیت کارایی نداره.
بگذریم.رفتم پیش خ.ر گفت به جان تو نامه تو همین الان از بالاترین داشتم میخوندم. خدایی این وحید شاهده! ببین اکبر محمود پسر بابا به تو نرید. که یه خورده مهدی و محسن و قهوه ای کرد.البته من گوششو میکشم.هر چند نظرم بهش نزدیک تره.رهبری گفت من مشکلی با نامه ندارم.اما کاش بعد از انتخابات مینوشتی.اون وقت دست ما هم برای کشتن باز تر بود.ولی حالا هم زیاد توفیر نداره.یه سپاه دارم اهههههه مثل چی ادم میکشه.
مجوزشم امام زمان داد به فیروز ابادی که بکشید علی تنهاست.
حالا هم حقیقتش ما داریم دست پیش رو میگریم .گفتیم بگیم کنار بریم.شاید خ.ر معظم دلش برای ما بسوزه.میدونم دیر یا زود دارو دسته مصباح و این کوتوله منو پرت میکنن از از مصلحت اباد و خبرگان بیرون.اخ چقدر دلم میخواست برم سفر انتالیا.
یه افتابی بگیرم ولی هر جا بخوام برم این سپاه کودتاچی مثل لاشخور مواظبمه.باز خدارو شکر مهدی رو فرستادم اون ور.میدونید از خدا که پنهون نیست از شما هم پنهون نباشه.گند زدیم.حالا نه راه پس داریم نه پیش.هی میام افشا کنم.میگم بچه هام چی.هی میام سبز بشم.میگم پولام چی.خلاصه اقا بد گیری افتادیم.کاش این خ.ر خریت نمیکرد.حالا به میل و اراده قلبیم میگم
(به لحن ابوسفیان فیلم محمد رسول الله)
سرچشمه شايد گرفتن به بيل چوپر شد نشايد گرفتن به پيل

دوست، همراه، و هم سنگر من دیر یا زود سقوط خواهیم کرد.
اکبر مصلحت

پاسخی بگذارید

