اقای بالاترین من اشتباه کردم قبول اما شما از درک شرایط ما غافلید

سلام.بعد از 6 روز غیبت به دلیل بسته شدن نام کاربری چند نکته رو خواستم بگم.بالاترین عزیز با تمام احترامی که به این سایت دارم.و سپاسگذار ازفراهم کردن چنین شرایطی در جامعه مجازی.اما به جرات میگویم شما از درک شرایط ما در ایران غافل هستید.وقتی شرایط فوق العاده می شود.باید عکس العمل های ما نیز بر حسب زمان و مکان  مناسب باشد.ما کاربران در ایران با هزار و یک دردسرسرو کار داریم.از مهمترین ان که امنیت باشه و حساب مرگ و زندگی که اگر خورده ای نگیرنن دوستان  اغراق نیست این موضوع تا وضعیت شخصی کاربرا از حال و روز زندگی. که سخن کوتاه میکنم.اماچند حرف از روی صداقت.علت بسته شدن نام کاربری من توهین به نوری همدانی بود در بخش نظرات.من قبول دارم که کار درستی نکردم و نباید از این نوع ادبیات استفاده می کردم.اما حکایت بالاترین به این مثل شبیه شده .که انسان جایز الخطا نیست و ممکن است خطا کند! ایا واقعا بهتر نبود تذکر داده میشد؟

نکته بعدی:خیلی از دوستان و یاران بالاترین من در ایران با تمام سختی ها و گرفتاری ها دربالاترین فعالیت می کردن و به دلیل همان جایز بودن خطا حساب کاربریشان برای همیشه بسته شد.سوال اینجاست ایا ما از درک شرایط موجود اگاهیم.؟ایا در این شرایط درست این نیست که حساب کاربرانی که اکثرا انصافا فعالیت میکردن باز شود؟

خرد جمعی بهترین نتیجه را در بر دارد.

خواهش میکنم کمی فکر کنید.از 6 روز پیش بیش از 10 مطلب که به ذهنم درست می امد و سازنده بود برای 22 بهمن اماده کرده بودم.این روا نیست با کاربران در ایران این طور بر خورد شود؟

نکته بعدی:عضویت جدید در سایت معلق شده و همه میدانیم به چه دلیل و کاری بود بسیار به جا در حفظ ارامش بالاترین.اما باور کنید الان نیاز است حداقل شرایطی اتخاذ شود که کاربران با سابقه حداقل چند دعوت نامه تازه برای دیگران که شناخته شده هستند ارسال کنن.بالاترین سی هزار کاربر دارد ولی همیشه برایم سوال بوده چرا بیشترین حضور به 5 هزار رسیده و بس.باور کنید خیلی ها پشت در بسته بالاترین مانده اند.

و حرف اخر اقای بالاترین شرایط در ایران حساس است.ما هیچ ادعایی نداریم در ایران ولی قبول کنید از درک درست ما غافل شده اید.به شخصه حاضرم نا معتبر و گمنام بمانم اما در این شرایط حساس کمکی اندک و ناچیز انچه در توانم است برای جنبش و مردمم انجام بدم.پاینده ایران.

2 پاسخ to “اقای بالاترین من اشتباه کردم قبول اما شما از درک شرایط ما غافلید”

  1. kguyfuyfuyyfuyfurrytytdytt Says:

    بانو بالایار یک کم قاطی داره…….
    نمی دونم مهدی چرا این زن عصبی و پرخاشگر و بی منطق رو نگه داشته….
    یک کم هم باد اسلام به شکم داره

  2. hamrah Says:

    راست میگه خوب چه اشکالی داره ی هشدار بدین پیشتر که بدونن و بتونن وسولشو قبول کونن نه اینکه احمدینژادی باشه و از بالا ترین.

پاسخی بگذارید

